Hari Keputerian

Wednesday, March 28, 2012

tawaran.

harini dpt surat




sedih sbb tarikh xm tu 14/4. masetu mngkin xde dkt malaysia. :( tapi syukur sbb walaupun xpegi xkan diblacklist kan. so peluang tu masih ada. hehe. before ni dpt intrview. tapi tmpt pulak jauh. rezeki belum sampai. atau aku yg xcukup usaha dan doa. atau aku yg tolak rezeki :(

so surat ni aku nk simpan buat kenangan. hehe. semoga kerja yg aku dpt nnti adalah kerja tetap utk aku. kalau jd suri rumah tetap pn xdehal.
gua orait je beb :P goodnight. Assalamualaikum buat yg muslim.

5 comments:

nur anis said...

untung kau dapat tawaran gov..aku mintak tak dapat-dapat lagi..hukhuk...

ztsuhaily abdmalib said...

ala kinah. best la jwatan tuh. kau pegi mane nnti. anyway. best of luck tuk kau. erm. :( jgn putus ase. masih ade tengku mahkota yang single tuk kau. :(

sakinah husain said...

aku pn terkejut dpt. tapi xde rezeki pulak. huu rezeki dkt tmpt lain kot.. insyaAllah, aku pergi mekah. 6/4-17/4. korg nk suruh aku doakn apa2? meh aku tlg. doa dkt jabarrahmah pn boleh :P

nur anis said...

doakan aku boleh makan nasi minyak korang berdua cepat-cepat..huhu

sakinah husain said...

masa kau makan nasi minyak ktorg, kau dh beranak pinak dh nnti. sbb aku xde calon lg. anuar zain xnk msk meminang :(